FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Retrieve lost username hur gör man det?

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Draxarn




Posts : 6
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 2010-01-28

Retrieve lost username hur gör man det? Empty
PostSubject: Retrieve lost username hur gör man det?   Retrieve lost username hur gör man det? EmptyThu Jan 28, 2010 1:17 pm

Hur tar man tillbaka ett bortglömt användarnamn bara lyckats resetta passwordet men hittar inte vart man får tag på username

På voddler inte på forumet. . .
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Retrieve lost username hur gör man det? Empty
PostSubject: Re: Retrieve lost username hur gör man det?   Retrieve lost username hur gör man det? EmptyThu Jan 28, 2010 3:50 pm

Hur är du kund?
Är det genom bredbandsbolaget?
Isåfall tror jag du kan logga in på www.bredbandsbolaget.se med dina uppgifter där .
(har du inte koll på de uppgifter så får du nog ta kontakt med bredbandsbolaget först)
Sedan kan du klicka på längen "tjänster" så får du upp en lista med de tjänster som du har
hos BBB. Spotify och Voddler t.ex. Jag tror att ditt användarnamn även står där.

Men annars för att göra det enkelt. Jag har min epost-adress som användarnamn, med andra ord
samma epostadress som du fick det återställda lösenordet skickat till. Det skulle jag testa.
epost
lösenord
Back to top Go down
Draxarn




Posts : 6
Points : 12
Reputation : 0
Join date : 2010-01-28

Retrieve lost username hur gör man det? Empty
PostSubject: Re: Retrieve lost username hur gör man det?   Retrieve lost username hur gör man det? EmptyThu Jan 28, 2010 7:46 pm

har testat min epost adress + retrieve PW men funkar inte så jag mailade dom får se hur lång tid det tar på svar
Back to top Go down
Sponsored content





Retrieve lost username hur gör man det? Empty
PostSubject: Re: Retrieve lost username hur gör man det?   Retrieve lost username hur gör man det? Empty

Back to top Go down
 
Retrieve lost username hur gör man det?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: