FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Arne Linder
Moderator

PostSubject: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Sat Jan 30, 2010 8:17 am

Är det fler än jag som drabbats av att ledtexterna i skalet gått över till kroatiska? Hur rättar man till det? Det går ju visserligen bra att läsa meddelandena och svara på dem, men jag hade lust att banna den nya deltagaren som skriver engelska meddelanden med reklam för skor och väskor och det blev för svårt.
Back to top Go down
View user profile
Kramash

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Sat Jan 30, 2010 10:55 am

Sad Har oxå detta problem
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Sat Jan 30, 2010 2:37 pm

Jag kollar på det.
Back to top Go down
View user profile http://freevoddler.forumotion.com
Admin
Admin

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Sat Jan 30, 2010 2:57 pm

Jag vet inte vad som hänt, men alla användare har fått kroatiska (eller vad det nu är) inställt i sin personliga profil. Man måste ändra tillbaka själv.

Gör så här:

Gå in på din profil (länkarna högst upp, precis under texten "A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com)...". Det är länk nummer 7 räknat från vänster.

Klicka sedan på "preferences", det är länk nummer två räknat från vänster, på raden som börjar med "information".

Gå sedan ner och ändra språk på "board language", det är nummer fem räknat nedifrån.
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Sun Jan 31, 2010 10:37 am

Stort tack Admin!
Jag tror du tog hand om missbrukaren också?
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   Mon Feb 01, 2010 6:30 am

Arne Linder wrote:
Stort tack Admin!
Jag tror du tog hand om missbrukaren också?

Ja, han är bannad.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?   

Back to top Go down

Hur får man tillbaka begripliga texter i skalet till Free Voddler Forum?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MEŠA SELIMOVIĆ " TVRĐAVA "
» Predskazanja
» KO JE "GLUP"
» Vjerske knjige i mi
» Zaplesimo