FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Arne Linder
Moderator

PostSubject: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Thu Nov 12, 2009 2:07 pm

Den här tråden handlar numera om vilka virusprogram som inte stör Voddler, inkl miljöfaktorer som operativsystem. Det kommer nog in fler uppgifter om användarna kan se vad man använder tråden till.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin

PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Thu Nov 12, 2009 2:10 pm

Javisst... jag är lite trött huvudet nu, vad vill du att namnet ska vara istället?
Back to top Go down
View user profile http://freevoddler.forumotion.com
Jerry

PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Thu Nov 12, 2009 5:00 pm

Låt mig som trådskapare föreslå

"Vilket Antivirus och Operativsystem kör du fungerande Voddler på?"
Back to top Go down
View user profile
Arne Linder
Moderator

PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   Thu Nov 12, 2009 5:07 pm

Just så. Och det vi vet hittills verkar vara:
Jerry:
Har du Nod32 antivirus installerat så prova att avinstallera (Notera, jag hade provat att inaktivera det, men resultatlöst) det alternativt ominstallera det så kan det hända att även du får igång filmerna. Jag vet inte om det kan vara så att Nod32 och Voddler inte går ihop efter klientuppdateringen i Oktober. Men för mig har det fungerat utmärkt att byta till F-secure.
garton:
Jag har kört Vista (vet ej vilken service pack) med ClamWin antivirus, och det har oftast funkat mycket bra
Arne Linder:
Vista (kanske inte så smart) och Norton 360-antivirus verkar fungera
tessan:
Jag har VISTA sp2 och säkerhetsprogram jag använder är NORMAN, på den bärbara. På den stationära är det XP sp3 oxå den med NORMAN. Brosan kör med norman och xp och hans fungerar
duckland:
Tänkte bara säga att Avast fungerar prima i alla lägen. =)
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?   

Back to top Go down

Byta namn på tråden Mycket möjligt en lösning på "utebliven film efter reklam" ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MEŠA SELIMOVIĆ " TVRĐAVA "
» IVAN GORAN KOVAČIĆ " JAMA "
» "Indigo djeca"djeca novog doba
» MILOŠ CRNJANSKI " DNEVNIK O ČARNOJEVIĆU "
» KO JE "GLUP"