FreeVoddler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FreeVoddler

A forum for discussing VODDLER (www.voddler.com) since the forum on voddler.com is inferior.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Panamayellow




Posts : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 2009-11-22

Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty
PostSubject: Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?   Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? EmptySun Nov 22, 2009 8:36 am

hellå när jag försöker se på film i voddler (även trailers) så blir bilden väldigt grön inga problem med filmen annars
https://i.servimg.com/u/f86/14/56/81/65/voddle10.jpg tog en skärm dump i filmen
någon som har en susning?????
Back to top Go down
Jerry

Jerry


Posts : 100
Points : 120
Reputation : 2
Join date : 2009-11-07
Age : 43
Location : Sverige

Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty
PostSubject: Re: Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?   Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? EmptySun Nov 22, 2009 12:32 pm

Det problem har jag sett innan.
Kolla i tråden "kända problem" här i forumet eller om det var i Voddlers egna forum och då är det ju kört.
*Försöker minnas hur man löste det* Jag tror det hade något med drivrutinerna för ditt grafikkort att göra.
Prova att ladda hem senaste drivrutinerna från din tillverkare och se om det hjälper.

Hjälper inget annat så får du helt enkelt bara se på Hulken-filmer =)
Back to top Go down
duckland
Moderator
duckland


Posts : 55
Points : 65
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Lkpg

Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty
PostSubject: Re: Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?   Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? EmptySun Nov 22, 2009 4:24 pm

Det var på Voddlers egna forum. Kommer ihåg att jag sett det, kommer inte ihåg lösningen.

Någon som vet eller kommer ihåg en lösning?
Back to top Go down
Arne Linder
Moderator
Arne Linder


Posts : 122
Points : 149
Reputation : 2
Join date : 2009-10-23
Location : Uppsala

Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty
PostSubject: Re: Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?   Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? EmptyThu Dec 03, 2009 9:48 pm

Nu finns det en officiell arvtagare till Voddler Forum: http://getsatisfaction.com/voddler
och de har också ärvt Marie som svarade på kundfrågor i deras gamla forum, så med litet tur kanske de har kvar trådarna från det gamla forumet. Kan löna sig att fråga.
(Att upplevelsen inte är som FreeVoddler är en annan sak...se film är huvudsaken)
Back to top Go down
Sponsored content





Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty
PostSubject: Re: Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?   Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag? Empty

Back to top Go down
 
Bilden blir grön vid uppspelning av film, vad gör jag?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bilden helt konstig!
» Bilden i fyra delar och faqen hjälper mig inte.
» Problem med film via webben?
» Svart ruta vid start av film på voddler
» Ett par tips för dom som har problem med att spela upp filmer (buffering eller ingen film efter reklam)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FreeVoddler :: General :: Voddler-
Jump to: